Proficiat, of van harte... Je bent een trotse (toekomstige) eigenaar van een Robomow.
Natuurlijk verwacht je veel van je Robomow. Er kunnen meerder redenen zijn waarom je een Robotgrasmaaier aanschaft, hieronder hebben we er enkele beschreven.
- Gemak, je hebt geen tijd of zin om het gras te maaien
- Milieuvriendelijk, je voedt het gras met het gemaaide gras (mulchen) en hoeft dus geen gras in de groenbak te gooien wat je flink wat groene bakken in het jaar kan schelen.
- Fysiek niet in de mogelijkheid, misschien is het grasveld wel te groot en kost het te veel tijd het goed bij te houden, of ben je niet fysiek in de mogelijkheid om het met de hand te maaien.
Een Robotgrasmaaier kan in bovenstaande gevallen een absolute uitkomst zijn en kan je ontzorgen zodat je meer tijd hebt voor leuke dingen in het leven.
Nieuwe aanleg van de draad of aanpassing van de draad nodig?
Wij kunnen de Robomow voor je installeren. Wij hanteren hiervoor standaard prijzen. Bij een project waar meerdere tuinen van eigen robotgrasmaaiers moeten worden voorzien of wanneer de afmetingen groter zijn dan 1500m2 zullen wij met een maatwerk offerte komen.
Bij het steken van de kanten, kan het zo zijn dat de maaier ineens buiten het veld gaat rijden. De kanten zijn dan te kort gestoken. De draad zou dan idealiter meer naar binnen geplaatst moeten worden. Om de hele draad aan te passen komen wij graag met een maatwerk offerte.
Service en support en ondersteuning
Wij zijn de afgelopen jaren wat betreft Robomow flink gegroeid ondertussen zijn we één van Nederlands grootste Robomow Pro en U modellen dealers. Dit heeft voor jou als klant enkele voordelen.
Directe communicatie
- Doordat we rechtstreeks zaken doen met robomow, is de communicatie tussen ons en Robomow erg snel. We hebben sinds seizoen 2020 een intensieve samenwerking met een nieuw door Robomow aangesteld servicepunt (zij doen alleen maar onderhoud en reparaties aan Robomow robotgrasmaaiers).
Snelle afhandeling serviceverzoeken
- Dit heeft als resultaat dat serviceverzoeken vaak erg snel kunnen worden opgelost en reparaties zelfs ter plekke kunnen worden uitgevoerd. Dit servicepunt ligt in de buurt van Tiel en is vanuit vrijwel geheel Nederland goed bereikbaar.
Welk probleem heb ik, en waar moet ik zijn voor een oplossing?
Er zijn een aantal standaard meldingen welke je kunt krijgen in je maaier vanaf modeljaar 2019. Heb je een maaier welke van het jaar 2018 of ouder is dan verzoeken we je te kijken op de supportsite van Robomow
[powr-form-builder id="89031216_1663678706"]