• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klantenservice


Omnimatic B.V. streeft naar 100% klanttevredenheid. Heb je hulp nodig, of heb je andere vragen? Dan horen wij dit graag van je.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 17.45 uur.
Ook kun je altijd een e-mail sturen naar info@omnimatic.nl of ons contactformulier invullen.

Veilig en betrouwbaar

Wij vinden het belangrijk om duidelijk te zijn in waar we voor staan, namelijk een betrouwbare en veilige partij om producten of diensten bij af te nemen. Wij hebben daarom gekozen voor Webshop Keurmerk, volgens de consumentenbond één van de twee belangrijkste keurmerken op het gebied van webshops.

logo consumentenbond    logo webshopkeurmerk veilig en betrouwbaar

Verzendkosten

Bij ons betaal je geen kosten voor verzenden. Wanneer je je product in de winkelwagen plaatst, kun je direct zien uit welke opties je kan kiezen. Van gratis de volgende dag, avond en zaterdag levering tot de optionele dezelfde dag of onze unieke persoonlijke bezorging en uitleg service. De verzendmodule in onze website geeft je de mogelijke opties weer voor jouw postcode.

Aansluiten producten

Wanneer je het product hebt ontvangen, kun je het product direct gebruiken. Onze producten zijn zo ingeregeld dat ze eenvoudig kunnen worden geïnstalleerd. Mocht je hulp bij installatie nodig hebben, dan bieden wij dit aan voor een tarief van € 50,- per uur, exclusief eventuele reis- en verblijfskosten.

Voorraad

Wij leveren onze producten zo veel mogelijk uit onze eigen voorraad. Hierdoor zullen we erg snel kunnen leveren, vandaag besteld voor 12.00 uur vanavond nog in huis.

Het kan voorkomen dat na het plaatsen van een bestelling een artikel onverwacht niet meer voorradig is omdat het is uitverkocht. Hier stellen we je per e-mail van op de hoogte. Wij zullen er dan voor zorgen dat het product als nog zo snel mogelijk naar je toegezonden zal worden. Is het product niet meer leverbaar dan zullen we contact met je opnemen.

Verzenden

Wanneer je een order hebt geplaatst, dan wordt deze dezelfde werkdag verwerkt en de zelfde avond of volgende dag geleverd. Wanneer het product niet voorradig is, kan de levertijd oplopen tot gemiddeld 1 à 2 werkdagen. De status van je bestelling kun je zien - door na het plaatsen van je bestelling - op ‘Mijn account’ te klikken, bovenaan onze homepage.

Adreswijziging

Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen je erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of 'zoekraakt', dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?

Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen nadat je deze definitief hebt geplaatst.

Wel heb je natuurlijk het recht om de volledige bestelling te annuleren. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met de klantenservice via info@omnimatic.nl of 013-2340404. We zijn bereikbaar van ma t/m vrij van 08:45 tot 17:45 uur, m.u.v. feestdagen. Vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling. Omdat wij proberen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden is het mogelijk dat deze al onderweg is, kijk in dat geval onder het kopje 'ruilen en retourneren'.