Voorraad & Levertijden

Wij leveren onze producten uit onze eigen voorraad. Staat er op onze site dat een product op voorraad is, dan is dit daadwerkelijk zo. Dit doen wij om een snelle en correcte levering te garanderen. Daarnaast kunnen wij op deze manier ook onze uniek uitleg en bezorgservice bieden. 

Bezorgd thuis of op het werk

Wanneer je je product aan het bestellen bent kun je net voordat je af gaat rekenen het bezorgmoment kiezen. Deze momenten worden door PostNL bepaald. Geef je hier een tijdstip in dan zorgen wij voor tijdige levering bij PostNL en zal het pakket op het door jou gewenste tijdstip worden geleverd. Je zal van ons een e-mail ontvangen met daarin een track & trace link. Hier kun je je zending volgen. 

Ophalen en uitleg bij Omnimatic in Oisterwijk

Je kan je product als het op voorraad is ook direct bij ons op kantoor komen ophalen. Wij hebben hier tevens de mogelijkheid om te pinnen. Bel als je iets wilt ophalen dan zorgen wij dat het product klaar ligt en er ruimte gereserveerd is voor onze gratis uitleg service. Mocht je nog niet zeker weten welk product je wilt hebben, of zou je een product eerst willen zien in één van onze demo woningen neem dan contact met ons op. Ophalen kan op afspraak ook in de avond of op zaterdag. 

Persoonlijke bezorging en uitleg 

Wij leveren je product in Noord-Brabant persoonlijk bij je af. Tevens zullen wij je uitleggen hoe het product werkt of hoe je het moet installeren. Hiervoor houden wij 45 minuten van onze tijd vrij zodat jij weet hoe een product werkt en je geen handleiding meer hoeft door te lezen. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden bij een bestelling boven de 399,- euro. Meer lezen over de persoonlijke bezorging en uitleg service?

Betalen aan de Postbode (Rembours) €9,95 

Vind je het prettig je product te betalen nadat de postbode het aan je heeft overhandigd dan kun je kiezen voor verzending onder Rembours. Je betaald dan direct, contant en gepast aan de postbode.  

 

Voorraad en levertijden