Retourneren & Ruilen

Heb je een bestelling ontvangen en ben je niet tevreden? Bij ons kun je binnen 14 kalenderdagen vanuit Nederland kosteloos eenmalig een bestelling ruilen en/of retourneren. Let op: artikelen die geruild of geretourneerd worden, dienen te verkeren in originele staat. De verpakking en het product behoren in goede 'nieuwstaat' te zijn. Klik op de onderstaande knop voor ons retourformulier.

Je hebt als consument recht op volledige terugbetaling van alle kosten die je hebt gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat je de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die je hebt betaald terug krijgt als je de bestelling in zijn geheel annuleert.


retourformulier knop retourzending omnimatic

Stuur je een bestelling terug vanuit het buitenland? In dat geval zijn de retourkosten voor jou. Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Zodra de retourzending is verwerkt wordt het bedrag gecrediteerd en overgemaakt naar je rekening.

Herroepingsrecht

Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht als consument, klink dan op de knop herroepingsformulier. Vul dit formulier vervolgens in en stuur dit naar ons toe via E-mail. Wij zullen dan contact met je op nemen om te zorgen voor een juiste retourname en retourbetaling.
herroepingsformulier omnimatic

Klik op één van de onderstaande knoppen voor onze algemene voorwaarden, onze contactgegevens, of de manier om met ons contact op te nemen in geval van een klacht.

algemene voorwaarden omnimatic

contactgegevens omnimatic button

klachtafhandeling omnimatic knop website


Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Toch vragen we je om je klacht via de bovenstaande klachtafhandeling knop te melden bij ons. Natuurlijk kun je de klacht ook per post of telefonisch bij ons melden. Eén van onze medewerkers zal je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid je klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht zullen we binnen 14 dagen met een passend antwoord komen. Mochten we voor een juiste afhandeling meer tijd nodig hebben dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Omnimatic B.V. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).